lördag 18 maj 2013

Veckans Jerka


I veckans bokbloggsjerka ska man svara på följande:

"Vilka böcker har du klickat hem under den senaste veckan? Om du mot all förmodan inte har gjort det finns det säkert böcker som du skulle kunna tänka dig att klicka hem redan i dag?"

Jag har faktiskt hunnit med att klicka hem lite böcker under veckan:

På litteraturbanken.se hittade jag Strindbergs debutroman Röda Rummet som e-bok. Jag har också fått tag i Väldig sällan fin av Sami Said samt Maria Friedners bok Besvärjelser och beskydd.

Recensioner av dessa kommer framöver!


6 kommentarer:

  1. Var tvungen att kolla upp Besvärjelser och beskydd och den verkar väldigt intressant.

    SvaraRadera
  2. Litteraturbanken är en härlig plats att klicka loss på! Jag har läst Sophie Elkan och mycket annat från dem!

    SvaraRadera
  3. Litteraturbanken var nytt för mig.

    SvaraRadera
  4. Besvärjelser och beskydd lät intressant :)

    SvaraRadera
  5. Ska börja på Besvärjelser och Beskydd idag så återkommer i veckan med ett omdöme :)

    SvaraRadera
  6. Sami Saids bok är jag också sugen på att läsa, och hans senaste med för den delen.

    SvaraRadera